Правила повернення грошових коштів і товарів

Повернення  товару:

Усі товари, які представлені в нашому магазині сертифіковані і мають оригінальне походження від виробника. Бутік KAMANA є одним з ексклюзивних дистриб'юторів нішевої парфюмерії і люксової косметики в Україні. Якщо на упаковці відсутня целофанова плівка (т.з. слюдировання), то це не означає, що товар не оригінальний, оскільки у багатьох парфюмів або косметики пакування в плівку не передбачена виробником.

Згідно із Законом про Захист прав споживачів і Постановою Кабінету Міністрів України №172 від 19.03.1994 р. (Доповнення №3 - Перелік товарів) парфюмерно-косметичні товари входять в перелік непродовольчих товарів належної якості, що не підлягають поверненню або обміну

  • При отриманні замовлення уважно оглядайте покупку у присутності нашого кур'єра або співробітника Нової Пошти.
  • Товар не може бути повернутий після факту хоча б одноразового використання або пошкодження упаковки.
  • Претензії на вигляд приймаються тільки в момент доставки або отримання товару на Новій Пошті.
  • Якщо Ви прийняли замовлення, розплатилися і відпустили кур'єра, то це означає, що куплений товар повністю відповідає Вашим замовленням.

Способи повернення товару:

Варіант 1:

Повернення кур'єром інтернет-магазину kamana.ua в Києві - не пізніше ніж через 14 днів з дня отримання товару).

Кур'єр приїжджає за вказаною адресою і забирає товар, що повертається із заявою на повернення від покупця. Вартість кур'єрської доставки - уточнюється у менеджера.

Варіант 2:

Повернення через відділення «Нової пошти» у всіх містах України. Для цього необхідно оформити повернення в найближчому відділенні (на складі) «Нової пошти». Зверніть увагу, що витрати на доставку оплачуєте Ви. Якщо для надсилання Не буде вами оплачена або Ви вкажете оплату післяплатою, ми не зможемо отримати цю посилку. Такі посилки повертаються відправнику.

Також Ви можете викликати кур'єра за адресою. Для забору товару з адреси необхідно зробити заявку на виклик кур'єра в вашому місті. Виклик кур'єра - Нова Пошта

Варіант 3:

Повернення товару будь-якою кур'єрською службою із заповненою заявою на повернення за адресою:

  • Київ, вул. Саксаганского 33/35, оф. 5
  • Київ, вул. Пушкінська 28/9, бутик Kamana by Villa Gross

Звертаємо вашу увагу:

- Витрати на доставку несе покупець (крім випадків, коли повертаєте товар унаслідок невідповідності замовленню, виявлення браку). Якщо доставка не буде сплачена покупцем або покупець вкаже оплату післяплатою, ми не зможемо отримати цю посилку. Такі посилки повертаються посилачеві.

- Товар приймається назад тільки в повній комплектації, з усіма упаковками і наклейками, в непоношеному/невикористаному виді.

Примітка: При відправленні посилки в поштовому відділенні в обов'язковому порядку складається опис речей, що відправляються. Без опису замовлення претензії по комплектації не приймаються.

Повернення коштів:

• готівковим розрахунком;

• безготівковим розрахунком;

Готівковий розрахунок можливий при поверненні через кур'єрську службу або в бутіку Kamana в Києві, або через центральний офіс у Києві. Покупець отримує грошові кошти за наявності документа, що посвідчує особу (паспорт або документ, що його замінює), і бланка-заявки, зразок якого буде надано Клієнту.

Безготівковий розрахунок на розрахунковий рахунок:

Клієнт зобов'язаний відправити на ел. адресу [email protected] лист з темою «повернення» і вкладеним файлом з заповненою заявою на повернення.

Звертаємо Вашу увагу на те, що реквізити повинні бути на ім'я замовника.

Термін перерахування грошових коштів становить 10 календарних днів. Термін зарахування грошових коштів на розрахунковий рахунок Клієнта залежить від внутрішнього регламенту банку-одержувача.

Безготівковий розрахунок з картки на картку:

Клієнт зобов'язаний відправити на ел. адресу [email protected] лист з темою «повернення» і вкладеним файлом з заповненою заявою на повернення. У листі має бути зазначено номер картки, на яку слід зробити повернення.

Термін перерахування грошових коштів становить 10 календарних днів. Термін зарахування грошових коштів на розрахунковий рахунок Клієнта залежить від внутрішнього регламенту банку-одержувача.

ВАЖЛИВО!

• Заява - обов'язкова умова повернення.

• При поверненні коштів поштовим переказом, в заяві необхідно вказувати дійсні прізвище, ім'я та по батькові. В іншому випадку, відділення зв'язку буде змушене відмовити вам у видачі перекладу.

• Повернення грошових коштів здійснюється у той спосіб, який був зазначений вами в заяві на повернення.

• Компанія Kamana.ua не несе відповідальності за затримку повернення товару та грошових коштів, викликану роботою служб доставки, пошти і банків.