- today
- remove_red_eye 1477 views
- comment 0 comments
MALIN+GOETZ – американський бренд, що запропонував принципово нову систему догляду за собою. Творці дотримуються екологічного стилю у всьому, починаючи від складу, закінчуючи упаковкою засобів, і косметика дістала назву "зеленою". Підхід оцінили споживачі всього світу, особливо ті, хто віддає перевагу максимально концентрованим засобам з повністю натуральним складом.
Перша аптека MALIN GOETZ, поєднана з лабораторією, була відкрита в Нью-йоркському районі Челсі в 2004 році. Засновниками бренду стали бьюти-эксперт Метью Малин і колишній маркетинг-директор великої косметичної компанії Ендрю Гетц. Партнери - переконані захисники екології, і їх продукція прославилася як косметика з "зеленою філософією". Принциповою відмінністю MALIN GOETZ стало спрощення системи догляду за волоссям, шкірою без дратівливих хімікатів з повністю натуральними інгредієнтами.
Партнери особисто брали участь в розробці формул, виключивши сульфати, парабены, аромати і барвники. Зате до складу косметики увійшли рідкісні олії, кислоти, що відлущують клітини дерми, вітаміни і мінерали. Аромати усієї косметики абсолютно природні: це м'ята, ваніль, бергамот і інші звичні усім смачні запахи.
Переваги косметики MALIN+GOETZ:
- хороша сполучуваність продуктів. Придбавати засоби має сенс в парі: шампунь і кондиціонер, крем і засіб для умивання, крем до і після гоління. Так продукція працює набагато швидше і ефективніше;
- перевірені інгредієнти. Виробники уміло поєднують усі компоненти, і вони завжди доповнюють один одного. При цьому усі засоби діють дбайливо і підходять усім типам шкіри, навіть дуже чутливої, реагуючої на будь-які агресивні чинники;
- концентрація. Величезний плюс усієї серії MALIN GOETZ - в насиченій концентрації активних компонентів. Досить однієї невеликої краплі крему або шампуню, щоб добитися приголомшливих результатів;
- лікувальний ефект. Є серії, розроблені спеціально для проблемної шкіри : вони лікують акне, позбавляють від чорних точок, помітно звужують пори, знімають запалення;
- універсальність. MALIN GOETZ має намір відійшли від гендерних відмінностей, і уся продукція однаково добре підходить як жінкам, так і чоловікам. Дивно, але багато покупців відгукуються, що при використанні засобів виникає відчуття, ніби вони розроблялися індивідуально з урахуванням будови шкіри, типу волосся і навіть способу життя;
- зручна колірна класифікація. Для тіла випускаються засоби із зеленою маркіровкою, для волосся - червоною, а для особи синій;
- простий і зрозумілий дизайн. MALIN GOETZ оформляють косметику просто і лаконічно. Метью Малин і Ендрю Гетц виготовляють упаковку з вторинної сировини, яку закликають здавати своїх покупців в спеціальні пункти.
Багато продуктів бренду дуже приємні в застосуванні. Наприклад, киснева маска починає пінитися на обличчі, перетворюючись в пухнасті бульбашки. І навіть звичні продукти на кшталт гумок для волосся, гребінців, приладів для гоління випускаються з екологічних матеріалів, відповідаючи «зеленої» філософії засновників торгової марки.
Такий підхід до організації справи встиг принести свої плоди: Малин Гетц охоче розкуповують американські і європейські салони краси, голлівудські зірки, політики, а самих творців часто запрошують на вечірки для презентації новинок косметичної компанії.
Філософія бренду
Сучасна аптека
Ідея, в яку Метью і Ендрю закохалися впродовж своїх подорожей, була ідеєю традиційного аптечного району, який можна було знайти в містах, таких як Лондон і Нью-Йорк декілька десятиліть тому - універсальний магазин, де відхід, створений хіміком, призначений для вирішення певних проблем з шкірою від голови до п'ят. Сучасна інтерпретація цього поняття і персональне обслуговування стали базовим фондом для MALIN GOETZ.
Щоб підкреслити це, Ендрю Гоец використав свою освіту в дизайні і створив минималистичную, традиційну для аптечних марок упаковку, яка стала культовою, - вона щира, чесна і зрозуміла.
Простота
Світ відходу для шкіри став надмірно складним і усе більш важко в нім розбиратися із-за надмаркетингу і неправдивих заяв. Як пряму відповідь на це, MALIN GOETZ прагнув створити лінії догляду за шкірою, які були не лише ефективними, але також і прямими і легкими для розуміння нашими зайнятими, сучасними клієнтами. Асортимент обертається навколо основної лінії продуктів єдиного кращого очищаючого засобу і зволожуючого крему для особи, тіла і волосся. У кожної категорії є простий 2-х етапний режим, зосереджений на балансі.
Він ефективно вирішує питання збереження здоров'я шкіри чоловіків і жінок різного віку і етнічного приладдя. Як прояв прямого підходу, кожна лінія має кодовий колір, завдяки чому, дуже легко орієнтуватися в усьому асортименті: синій = особа; зелений = тіло; червоний = волосся.
В першу чергу чутлива шкіра
Тоді як лінія призначена для усіх типів шкіри, потреби найвідчутнішою висунені на перший план. В результаті жоден з наших продуктів не містить синтетичні аромати, барвники або жорсткі очищаючі компоненти. Все наші зволожуючі креми не містять олій тих, що закупорюють пори, і уся лінія - без парабенов. Кожен компонент включений c певною метою, саме в тій кількості, в якій він потрібний для ефективної роботи, - ні більше, ні менше.
Comments (0)